zaterdag 2 mei 2009

Vakantie in een hotel in Rotterdam, die andere wereldhavenstad!













Ik ben net terug van een verrassend leuk en boeiend weekend in een Rotterdam hotel. Ik hoorde veel over, maar ik dacht niet Rotterdam zou zijn dat levendige, dat internationale! Het is een stad die onderdak aan 600.000 mensen en niet minder dan 160 verschillende nationaliteiten. De Rotterdamse regio heeft een totaal van 1,2 miljoen inwoners. Deze mensen geven Rotterdam de internationale sfeer voelt u zich overal mee naar toe. Dit algemene gevoel is te wijten aan het feit dat Rotterdam is gelegen aan het water en voor veertig achtereenvolgende jaar is de grootste haven ter wereld.

Mijn hotel Rotterdam is niet ver van de industriële zone, iets wat ik echt heel graag . Anderen altijd voor hotels in Rotterdam die zijn gelegen in een rustige buurt, of met nog veel meer natuur, maar ik verkies het bedrijf, de crowdiness, het vervoer, moterways en tramlijnen.

De stad Rotterdam heeft een groot aantal geweldige attracties te genieten, en bovendien is het in een perfecte locatie voor het maken van kant reizen naar Amsterdam om te zien het Museumplein, de Dam, de Albert Cuypstraat Markt, het Van Gogh Museum en nog veel meer. Harbor bezoeken van de haven van Rotterdam, echter, zijn een absolute must als u een bedrag besteden van tijd in de stad, vooral wanneer je boeken een verblijf van een of meer nachten in een van de vele mooie Hotels in Rotterdam.

Ik echt genoten van mijn tijd daar, de stad is werkelijk schitterend, vooral architectonisch, ik heb nooit gezien dat een stad als deze in Nederland en ik denk niet dat er sprake is van enige. De hotel in Rotterdam is ook mooi, ruime kamers, schone badkamer, uitgebreid ontbijt en andere maaltijden en een aantal goede entertainment in de bar. Als je ging naar buiten, je kon zien de beroemde Erasmusbrug in de afstand, waardoor het een van de beter gelegen Rotterdam hotels!

Geen opmerkingen: